.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فیلترینگ سایت «فردا» به دلایل نامعلوم

پایگاه خبری ـ تحلیلی «فردا» که یکی از سایت‌های حرفه‌ای و معتدل اصولگراست به دلایل نامعلوم فیلتر شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از شهاب‌نیوز، فرآیند فیلترینگ سایت فردا از عصر دیروز شنبه با مسدود کردن مسیر دسترسی‌های این سایت توسط شرکت‌هایی نظیر داتک و امیدان آغاز شد. با آن که بررسی‌های اولیه نشان می‌داد نام پایگاه خبری ـ تحلیلی «فردا» در لیست سایت‌های «فیلتر شده» قرار ندارد؛ اما این روند از صبح امروز یک‌شنبه توسعه یافت و سایر پروایدرهای اینترنتی را نیز در بر گرفت.

«مجید رفیعی» سردبیر سایت فردا در گفتگو با خبرنگار شهاب‌نیوز ضمن تایید فیلترینگ این سایت تاکید کرد که تاکنون هیچ نامه یا ابلاغیه رسمی‌ای از سوی هیچ یک از دستگاه‌های مسئول دریافت نکرده و فیلترینگ ناگهانی سایت باعث تعجب مدیران پایگاه خبری ـ تحلیلی «فردا» شده است.

وی با اشاره به این که تلاش مدیران سایت برای آگاهی از علت این مساله و اطلاع از نام مرجعی که دستور فیلترینگ سایت را صادر کرده است ادامه دارد، افزود: سایت فردا تاکنون کاملاً در چارچوب قوانین و منافع ملی کشور حرکت کرده است و هم‌اکنون نیز امیدواریم که مساله ایجاد شده صرفاً یک اشتباه فنی بوده باشد.

پیگیری‌های تکمیلی خبرنگار شهاب‌نیوز نیز حاکی است که دادسرای کارکنان دولت و شعبه دوازدهم دادسرا که مسئول رسیدگی به پرونده سایت‌های اینترنتی است از فیلترینگ سایت فردا بی‌اطلاع است و دستوری در این زمینه صادر نکرده است.

سایت «فردا» که گفته می‌شود نزدیک به محمد باقر قالیباف شهردار فعلی تهران است و تحت نظر مرتضی طلایی فرمانده سابق انتظامی تهران فعالیت می‌کند؛ یکی از سایت‌های منتقد دولت نهم است که خط مشی‌‌ای معتدل و حرفه‌ای دارد.

شهاب‌نیوز عمیقاً امیدوار است که فیلترینگ این سایت ناشی از یک اشتباه فنی بوده باشد و کمیته تعیین مصادیق فیلترینگ با حمایت از رسانه‌های منتقد، اظهارات مسئولان دولت نهم در زمینه حمایت از نقادی و نقد را جامه عمل بپوشاند.

اخبار تکمیلی در این زمینه منتشر خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.